Friday, June 30, 2006

Dadaaaa

Täna õhtul algab minu puhkus. Mul pole mitu aastat puhkust olnud (pole ma ju mitu aastat tööl käinud), seega ei oskagi kohe kuidas olla.
Mida puhkuselolemine minule tähendab?
1. netis olen kaootiliselt, mistõttu siia kirjutamine muutub veel vähem tõenäoliseks
2. vaja teha 105 asja:
  • mere ääres hulkuda
  • Vembu-tembumaad külastata
  • Hansapäevadel kolada
  • maal umbrohule kompostihunnikut näidata
  • jalgpalli MM ära lõpetada
  • mamma-papat küllatulemisega rõõmustada (ehk kedagi veel)
  • Laurale hoidjatädi otsida (tundub, et muutub väga aktuaalseks teemaks)
  • ...
3. otseloomulikult käsitööga tegelemine (teisiti lihtsalt enam ei oska). Olen ju mitu tellimust kokku kogunud. Lisaks veel igasugu isiklikud soovid :)

Egas muud kui lugemiseni!

No comments: