Tuesday, June 13, 2006

Hommik

Eile algas minu hommik kell 6. St silmad lahti, nägu puhtaks, juuksed sirgemaks, riided selga, seda ja teist kotti ning minek. Oli mul ju vaja ca 4 km kõndida, et bussile jõuda. Mees mõõtis oma sammu järgi vahemaaks 40 min. Tema arvates läheb mul 1 tund, ise panin igaks juhuks 1 h 15 min eesmärgiks (et noh hommikul kondid kanged jne).
Ja nii ma siis kõndisin. Isegi vastikult lahtine kruusatee ja tolmutavad autod ei teinud tuju kehvemaks. Sest hommik on niiii ilus. Hommik looduses. Ühest kohast möödudes tundsin veidi teistsugust lõhna. Selle lõhnaga assotsieerus mu vanavanemate kodu. Ja ainult see. See oli selline veidi niiskemas kohas kasvavate puude lõhn. Selline eriline.
Kui ma aga kohale jõudsin ja kella vaatasin, siis selgus, et rännakule kulus vaid (?!?) 45 min. Ohooo!
Et mida ma ülejäänud pool tundi tegin? Hehheeee ... istusin bussijaamas ja heegeldasin ;)

1 comment:

Maret said...

Niivõrd kuivõrd. St aegajalt käib ülejäänud seltskond linnaelu ülevaatamas (siis oleme linnas), aga muidu jah. Täitsa mõnus on. Et väga mõnus oleks - selleks peaks veel ühtteist korda tegema. Aga eks kõike tasa ja targu.