Thursday, June 01, 2006

Identiteedivahetus

Ma ei ole rott. Draakon olen. Olen-olen! Olen-olen-olen! <---- ma kordan iseendale. Igaks juhuks. Sest pole see minu rotistumine enam miskit normaalne. Oleks siis veel, et ma vaid erinevaid lõngasid vaataks/katsuks/ostaks, aga kõik muu ka. Kõige hullem on kohustuste kogumine. Milleks?

Istun siin oma töödehunniku otsas ja midagi ei viitsi teha. Isegi pisike päiksekiir ei suuda mu uniajusid liikuma panna. Saaks prioriteedidki paika. Äh ... veel natuke ja siis saab koju. Ja kõik prioriteedid loksuvad omale kohale. Homse hommikuni ... kuni ma tööle tulen ja kuhja otsa taaskord ronima pean - kuhja, mille ise iga päevaga suuremaks lükkan :S.

Salamisi loodan, et see kirjutis sunnib mind paremini tööle :O

1 comment:

Anneli said...

Sul praegu kohanemisperiood ja muutused päevakavas, seepärast vast pisike segadus? Või oled rahuliku maaeluga niivõrd rahul, et töö, tempo, rutiin vms ei taha sujuda?
Igal juhul möödub ka see mõõn! :)