Thursday, June 22, 2006

Läbi sai

Eile sai palju asju läbi:
1. selle aasta kevad - ehk siis algas suvi. Lugesin Heidi, Elsa ja Oravakese suvesoove. Ilusad! Aga mina ei oska miskit kirja panna. Mitte et mul soove poleks. On. Selle suve suurim soov on oma vahmiljega puhata ja mängida. Kõik ülejäänud on natuke siit ja natuke sealt. Uh ... saaks selle soovigagi hakkama!

2. lõpupiduderalli peaaegu läbi. 3 tublit toredat noormeest juba õnnitletud ja 1 õnnitlemine peatselt ettevõetav. 4 noort meest. 1 põhi-, 2 kesk- ja 1 bakalaureuseharidusega. See on nii ilus, huvitav ja ootusi tekitav aeg. Kui miski on otsas ja palju uut ees ootamas. Palju jõudu ja õnne kõigile lõpetajatele!
Hmmm. Kui vana mina siis olen? Olen ma ju kõigi nende 4 noore mehe hoidja olnud. Hmmm.

Puhkuseni jäänud 8 p.

No comments: