Wednesday, March 29, 2006

Muutumine

Mida teha kui üsna juhuslikult avastad, et sina ei ole sina? Et sa oled muutunud ja üsna palju. Need asjad, mis enne huvi pakkusid, meeldisid, mida armastasid, jätavad külmaks. Või veel hullem - ärritavad ebameeldivalt.
Et siis nüüd oleks vaja aega, et leida taas iseend? Täita tühjad kohad uutega? Aga kui uusi unistusi/soove/lemmikuid pole? On see sügismasendus pikale veninud kevadel? On see vanas eas täiskasvanuks saamine?

Kole on olla kui ei tea kuidas olla.

2 comments:

Anneli said...

Vist ikka kevadväsimus... Püüa aeg maha võtta ja puhata (st vahelduseks mitte midagi teha). Päikest!

Maret said...

Kuidagi huvitavalt tuli mul see lume alt (t)ärkamine. Võibolla tõesti olen 3 a kodus olnud, oma asju nikerdanud ja niisama lastega tegelenud ja nüüd, kus olen jälle veidi enam iseseisev, saan rakendada end töödes, millest on veel kellelgi kasu peale minu ja mu pere, siis ....

Pikk ja lohisev tuli eelmine lause. Las jääb praegu nii :P