Thursday, April 20, 2006

Kopp ees ja sahk taga

Ne rõba ne mjasa (ei liha ega kala). Omad vitsad peksavad. Üks loll võib 1 asja nii välja mõelda, et ka 100 tarka ei saa hakkama. <- see olen mina praegu.
Homme lähen Tallinna. Kui hästi läheb, siis juba 6.30 bussiga ja koju jõuan ehk kuskil kella 20 paiku. Et mida tegema? Tööd, ettekannet, targaks saamas (kuulan ettekandeid, saan Tallinna kolleegidega suhelda) ja vaeseks jäämas (lõngapood jääb teele ette :O).

Ma saan hakkama! Ma saan hakkama! Ma saan hakkama!

Kaasa võtan toki lõnga. No mida ma 2,5 tundi närvitsen ja tagasi 2,5 tundi mossitan (tagasiteeks saan ju lõngapoest lisa varuda). Inimene, kes ei oska lihtsalt niisama olla. Ehk keegi õpetaks???

2 comments:

Maret said...

Lapiliisu - eks ma püüa :O

Anneli said...

Kes teeb, see jõuab!
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
:)